لب مرزه بستگی داره به آنومالی که پایین تر نیاد
لب مرزی باید استراحت کنی پایینتر نیاد
زیر ۳۰ میگن خوب نیس
بالای 30 خوبه اما مواظب باش که پایین تر نیاد
کمه برا سونو شکمه برو یه سونو واژینال بده خیالت راحت بشه کمتر از این نیستی
خوبه عزیزم فقط مواظب باش زیر ۳۰ نره، استراحت کن پله بالا پایین نکن، بار سنگین بلند نکن
منم ۳۱ بودم دکتر چیزی نگفت
منم ۳۵ بود نمیدونم چطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.