خانوما طول سرویکس ۳۱ توی ان تی چطوره؟؟؟

۸ پاسخ

بعد غذا باید مصرف بشه

بله ازمایش دادم مشکلی نبود

خوبه فقط مراقب باش نیاد پایین

سلام وقت بخیر غلظت خون در بارداری باعث ایست قلبی جنین میشه

مراقب باش استراحت کن منم تا زایمانم ۳۱ بود

خوبه گلم💕

بستگی به بدنت داره من ۳۰ بودم ان تی دوباره واژینالم دادم ۳۰ بودم کاملا بستس گف خوبه

مال منم ۳۱بود عزیزم دکتر شیاف داد و گفت مراقبت کنم که پایین تر نیاد

سوال های مرتبط

مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری