خانوما طول سرویکس ۳۱ توی ۱۲هفتگی کمه؟🥺

۶ پاسخ

من امروز رفتم گفته سی یک استرس دارم شما چکار کردید تروخدا جواب بدید

سلام عزیزم منم انتی ۳۱ هستم چیکار کردی تو این هفته ها؟ بالا رفت استراحت داد دکتر بهت؟

اره عزیزم اگ تا انومالی نره بالا باید سرکلاژکنن استراحت کن

خوبه بیشتر استراحت کن فقط

نه خوبه استراحت کن تا انومالی بیشتر میشه

اره عزیزم خوبه
منم ان‌تی ۲۸ بودم دکترم گف چون وضعیت خ.دت و جنین خوبه مشکلی نیست
کلا دکتراهم میگن ۳۰به بالا خوبه
۲۵ به پایین کمه، بین ۲۵ تا ۳۰ هم با توجه به وضعیت مادر و بچه دکتر تشخیص‌میده که خوبه یانه

سوال های مرتبط

مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیستم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان مرصاد مامان مرصاد هفته چهاردهم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری