۶ پاسخ

احتمالا دکتر ی سونو طول سرویکس برات بنویسه تااون روز از توالت فرنگی استفاده کن ببشتر بخواب و سعی کن بهش فکرنکنی یعنی استرس نداشته باشی من خودم طول سرویکسم تو آنومالی ۳۲بود بااین کارا دوهفته بعدش شد۴۱
فقط استراحت و توسل به ائمه جواب میده

فقط استراحت داشته باش

عزیزم استراحت کن
به حرف هیچکی گوش نکن که خوبه من کمتر بودم و هزارتا چیز دیگه
من با طول سرویکس ۳۴ واژینال هفته قبل تو ۲۱هفته و ۲ روز بچمو از دست دادم
ارزوی قلبیم اینه هیچ مادری به درد من گرفتار نشه
تورو خدا تو بارداری استراحت کنین به خودتون اهمیت بدین همچیو جدی بگیرین
کار خونه ، تفریح و مهمونی همیشه هست اشتباه منو تکرار نکن
ایشالا بسلامتی و دل خوش فارغ شی

فقط استراحت کن .

۳۱خوبه
اگه از ۳۰کمتر بشه اونموقع احتمالا رحمتو بدوزه دکتر که بازم جای نگرانی نیست فقط استراحت مطلق میشی

۳۰ ب بالا خوبه ک شما ۳۱ هستی

سوال های مرتبط

مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترم وتو دلی💕 مامان دخترم وتو دلی💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیک 💙 مامان نیک 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان مرصاد مامان مرصاد هفته پانزدهم بارداری