۵ پاسخ

عزیزم این واسه پست قبل میزارم که پاک کردید. هماتوم نداری ؟ اگه داری طبیعیه .فقط استراحت کن و شیاف بزار و مایعات بخور . اصلا از جات بلند نشو فقط برای سرویس رفتن. یه بالشت هم بزار زیر پاهات . فقط به دکترت زنگ بزن چی لازمه دیگه استفاده کنی ولی حرکت نکن بیمارستان هم نرو که هیچ کاری نمیکنن فقط استراحت

استراحت بیشتر داشته باش

تو هفته شما استراحت نسبی و رعایت لازمه ک انشالله پایین نیاد

برای۱۴هفته کمه بهتره استراحت کنی

اگر انتی ۳۱ بودی استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان جوجه علی🐣 مامان جوجه علی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان مرصاد مامان مرصاد هفته پانزدهم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان ✨️kave🐣 مامان ✨️kave🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری