دکتر به من استراحت مطلق نداد ولی گفت استراحت ۸۰ درصدی داشته باش. کارای شخصیمو تو خونه میکردم و حتی غروبا میرفتم با ماشین یه دوری میزدم. اما کارهای سنگین و خونه تکونی ممنوع، نزدیکی ممنوع، برداشتن وسایل سنگین ممنوع، تاکید بر استفاده از توالت فرنگی. با رعایت این کارها سرویکسم بالا رفت
وای خیلی کمه که
من ۳۰ بود مطلق نبود نسبی بودم
شیاف و استراحت
اومد بالاتر یکم
نیاز به مطلق نیست
به نظرم ثابت هم بمونه عالیه
ن بمن دكترم استراحت نداد ولي رعايت كن توالت فرنگي برو پله كمتر برو رفتي ام خيلي خيلي اروم برو بيشتر دارز بكش
من ۳۲ بودم دکترمگفت خوبه بالای ۳۰ خوبه
من تو ان تی ۳۵بودم آنومالی که رفتم گفتن طول سرویکست خیلی کم شده و دهانه رحمت باز شده سریع اورژانسی سرکلاژ که رفتم برا سرکلاژ دکترم نتونست انجام بده گفت میخورم به کیسه آب بچه داره میاد تا ۱۸ساعت دیگه زایمان میکنی دهانه رحمت دو تا سه سانت باز شده من چون سابقه سقط داشتم دکتر احمقم باید تو دوسه ماهگی سرکلاژم میکرد که نکرد درد زایمانی شدید شروع شد همراه با خونریزی بچمو تو۱۸هفته ازدست دادم دوروز پیش💔
من ٣۰ بودم استراحت داد و بعد از دو هفته واژینال رفتم سده بود ۳۴ ولی کلا مراعات میکنم که دوباره کم نشه
من ۳۲بودم دکنرم اصلا چیزی نگفت
من ۲۹ بود استراحت مطلقه مطلقم فعلا شد ۳۱ اما نمیتونم ریسک استراحت مطلقو بزارم کنار
من ۳۲دکترم گفت خوبه نرماله ولی اینجا میگن پایین
2هفته استراحت کن دوباره طول چک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.