من ۳۳ هستم همشم واژنم درد میکنه
منم ۳۱ هستم
دکتر بهم گفت زیاد خم و راست نشم،از توالت فرنگی استفاده کنم ، پیاده روی نکنم
جارو زدن ممنوع،پله نزنم،رابطه ممنوع،ارضا شدن هم ممنوع
بیشتر گفت دراز بکشم تا بره بالا سرویکسم
توهم رعایت کنی میره بالا✅😍
استراحت کن تا انومالی بره بالا. ریسک نکن اصلا
استراحت کن گلم فعلا خوبه
خوبه. زیر ۳۰ خطریه،استراحت کنی فشار نیاری به خودت بالا میره نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.