سرویکس ۳۱ خوبه یا نه ؟😢

۵ پاسخ

من ۳۳ هستم همشم واژنم درد میکنه

منم ۳۱ هستم
دکتر بهم گفت زیاد خم و راست نشم،از توالت فرنگی استفاده کنم ، پیاده روی نکنم
جارو زدن ممنوع،پله نزنم،رابطه ممنوع،ارضا شدن هم ممنوع
بیشتر گفت دراز بکشم تا بره بالا سرویکسم
توهم رعایت کنی میره بالا✅😍

استراحت کن تا انومالی بره بالا. ریسک نکن اصلا

استراحت کن گلم فعلا خوبه

خوبه. زیر ۳۰ خطریه،استراحت کنی فشار نیاری به خودت بالا میره نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان مرصاد مامان مرصاد هفته چهاردهم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان نورا💗 مامان نورا💗 ۶ ماهگی
مامان دلارز کوچولو🩷 مامان دلارز کوچولو🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ✨️kave🐣 مامان ✨️kave🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 هفته پانزدهم بارداری