طول سرویکس توی ۱۶ هفته ۳۱ خوبه؟

۹ پاسخ

استراحت کنم بیشتر میشه؟یا کم نمیشه فقط

من انتی۳۴ بود دکترم گفت خوبه ولی من کلا استراحت نسبی ام انشالله تاانومالی ببینیم چی میشه

لب مرزه استراحت کن

من ۱۹ هفته ۳۰ بودم دکترم گف خوبه نگران نباش

لب مرزه نیاز به استراحت داره

من از اول بارداری کلا ۳۰بودم تا الان اگه تغییر نکنه خوبه

من 33بودم پساری گذاشتم

کمه باید استراحت کنی

نه کمه

سوال های مرتبط

مامان مرصاد مامان مرصاد هفته چهاردهم بارداری
مامان آریَن🩵🥹 مامان آریَن🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان روژان مامان روژان ۸ ماهگی
مامان ایران من🫂 مامان ایران من🫂 ۷ ماهگی
مامان قند خونه🩷 مامان قند خونه🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری