۳ پاسخ

من ۱۲ هفته ۳۴بودم ۱۶ هفته ۳۱ شدم .بچه اولم سرکلاژ شده بودم.توبارداری دومم هم مثل بارداری اولم هماتوم داشتم.چون دهانه رحم بسته بود گفت طبیعیه سونو برای ۲۳ هفته دباره برام نوشت که اونجا بند ناف جنین رو هم از نظر چسبندگی بررسی میکنن ولی استراحت تا جایی که بتونم میکنم چون من شاغلم تا ظهر سرکار وپشت میزم.ضمنا شیاف مصرف میکنم بدلیل دردهایی که دارم آمپول داده دوهفته یه بار میزنم امپول هیدرو....

خوبه ولی از دستشویی فرنگی استفاده کن،پیاده روی و پله زیاد استفاده نکن ک پایین نیاد

اره مواظب باش

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد