واس من ان تی ۳۱ بود آنومالی شد ۲۷
دکترم گفت فعلا نیاز به سرکلاژ نیست ولی خیلی رعایت کن
نه میره بالا
استراحت کن پایین نیاد
ان شالله تا ۱۸ هفته بره بالاتر
نه عزیزم زیر ۳۰ میگن استراحت کنی میره بالا
ن اصولا زیر ۳۰ میکن ک اونم روب ۲۶ ۲۷ میگن
استراحت کن و شیاف بزار
اگر استراحت کنی بالا میره نیازی نیس جفتت چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.