من طول سرویسم ۳۱ نیازی ب سرکلاژ هست؟؟؟

۶ پاسخ

واس من ان تی ۳۱ بود آنومالی شد ۲۷
دکترم گفت فعلا نیاز به سرکلاژ نیست ولی خیلی رعایت کن

نه میره بالا

استراحت کن پایین نیاد
ان شالله تا ۱۸ هفته بره بالاتر

نه عزیزم زیر ۳۰ میگن استراحت کنی میره بالا

ن اصولا زیر ۳۰ میکن ک اونم روب ۲۶ ۲۷ میگن
استراحت کن و شیاف بزار

اگر استراحت کنی بالا میره نیازی نیس جفتت چیه

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری