استراحت کن و زیر نظر دکترت شیاف استفاده کن
باید استراحت کنی کار سنگین هم انجام ندی شیاف هم باید استفاده کنی
برای هفته شما یه مقدار کمه
استراحت کن توالت فرنگی استفاده کن میاد بالا
من ۳۰ عم و یکم رو پا در حد پنج دقیقه وایمیستم اذییت میشم
پله نرو چیز سنگین بلند نکن استراحت نسبی داشته باش که کمتر نشه ولی خطرناک نیست
طول سرویکس طول دهانه رحم هست که تا جایی که من میدونم زیر ۳۰ اگر باشه میرن سرکلاژ و بعد استراحت مطلق
اره خوبه ولی یکم رعایت میخاد
بهتره استراحت کنی واژینال انجام دادی یاشکمی؟
ندونی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.