خانوما طول سرویکس ۳۱ خوبه؟
اصلا چی هست این؟

۸ پاسخ

استراحت کن و زیر نظر دکترت شیاف استفاده کن

باید استراحت کنی کار سنگین هم انجام ندی شیاف هم باید استفاده کنی

برای هفته شما یه مقدار کمه
استراحت کن توالت فرنگی استفاده کن میاد بالا

من ۳۰ عم و یکم رو پا در حد پنج دقیقه وایمیستم اذییت میشم
پله نرو چیز سنگین بلند نکن استراحت نسبی داشته باش که کمتر نشه ولی خطرناک نیست

طول سرویکس طول دهانه رحم هست که تا جایی که من میدونم زیر ۳۰ اگر باشه میرن سرکلاژ و بعد استراحت مطلق

اره خوبه ولی یکم رعایت میخاد

بهتره استراحت کنی واژینال انجام دادی یاشکمی؟

ندونی بهتره

سوال های مرتبط

مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریَن🩵🥹 مامان آریَن🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری