خانوما طول سرویکس ۳۱ بده؟

۵ پاسخ

میگم اون خانومای قدیم چطور این همه کار سنگین میکردن خم و راست میشدن نمیدونستن طول سرویکس چی هست چرا الان اینجوریع؟؟؟ مال منم 32 بود انومالی خیلییییی میترسم بیاد پایین تا اخر زایمان🤦🏻

کم نیست لب مرزه باید رعایت کنی
توالت فرنگی استفاده کن
جارو نزن کارای خونه رو آروم آروم انجام بده
پله نرو

برای هفته شما پایینه با دکتر مشورت کن
خیلی هم استراحت داشته باشه
فرنگی برو
پله اصلا نرو

استراحت داشته باش کارای سنگین نکن،زیر ۳۰نباید بیاد.

ن خوبه برای هفته شما

سوال های مرتبط

مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریَن🩵🥹 مامان آریَن🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وسوم بارداری
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد