معمولیه باید مراقب بود
استراحت کن فقط
تو انومالی سرویکس من ۳۳ بود دکترمم هیچی نگفت راجبش یعنی ممکنه باز بیاد پایین تر؟
من ۳۳ بود
خوبه
در کل کا همه باید احتیاط کنن
حتما از دستشویی فرنگی استفاده کنید
احتیاط کن
من37بودم نمیدونم خوبش چنده عددش
ب من شیاف داد استفاده کنم ۲۶ بود الان شده ۳۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.