سلام طول سرویکس ۳۱ اوکیه ؟

۸ پاسخ

معمولیه باید مراقب بود

استراحت کن فقط

تو انومالی سرویکس من ۳۳ بود دکترمم هیچی نگفت راجبش یعنی ممکنه باز بیاد پایین تر؟

من ۳۳ بود

خوبه
در کل کا همه باید احتیاط کنن
حتما از دستشویی فرنگی استفاده کنید

احتیاط کن

من37بودم نمیدونم خوبش چنده عددش

ب من شیاف داد استفاده کنم ۲۶ بود الان شده ۳۳

سوال های مرتبط

مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آریَن🩵🥹 مامان آریَن🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته نوزدهم بارداری
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیستم بارداری