خانم ها تو ان تی من طول سرویکس ۳۵ بوده پایینه؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

زیر ۳۰ کمه بالاتر خوبه

منم 35بود خوبه ولی باید مواظب باشیم پایین تر نیاد

من توی انومالی ۱۷ هفته و ۴ روز ۴۲ بود

من ۳۸/۵ بود ک گف نرماله

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه🤰🏻🩷 مامان پناه🤰🏻🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری