۶ پاسخ

من ان تی شکمی ۳۰ بودم
انومالی شکمی ۳۰ بودم
الانم دیگه نرفتم ولی فکر کنم همون ۳۰ هست دیگه🤷‍♀️🤷‍♀️علائمی ندارم

من ۳۱ دکترم گفت خوبه فقط بار سنگین برندار

من با سی سرکلاژ شدم هفته ی بیست . استراحت کن یک هفته بعد یک هفته برو واژینال، ببین چقدر هست

عزیزم نگران نباش فقط استراحت زیاد داشته باش شیاف نداد دکترت
واسه من از انومالی ۳۰ هستش سه روز پیشم چک کردم ۳۰ بود

توروخدا تا میتونید احتیاط کنید

اره احتیاط کن لطفا کار سنگین نکن
دراز بکش
توالت فرنگی استفاده کن
زیاد تو ماشین نشین
من مثل تو شدم الان ۲۷ شده برام استراحت نوشته ک هیچ ی حلقه گفته باید بزارم تو رحمت

سوال های مرتبط

مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایدا 👧💓 مامان ایدا 👧💓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان ۸ ماهگی
مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی