ایا طول سرویکس 33در هفته 19کمه؟

۵ پاسخ

استراحتتو بیشتر کن نرمالش ۳۵تا ۴۰هست

منم همین بود. دکترم گفت مبادا استراحت کنی. اگه زیاد بخوابی خون‌رسانی به بچه کم میشه. گفتم لااقل واسه هماتومم استعلاجی واسم بنویس. گفت همونم هرچی راه بری و آب بخوری زودتر رفع میشه. برو سرکار

نه. از سی به بالا خوبه از خودتون حرف در نیارید مگه شماها دکترین استراحت تجویز میکنید

برا من 34بود چیزی نگفت دکتر

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شایلین 💖 مامان شایلین 💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری