۸ پاسخ

نه خوبه ۲۸ ب پایین بخیه میخاد

اگه واژینال بوده اوکیه من شکمی ۳۴ بودم واژینال ۲۸

خوبه عزیزم واژینال دادی سونو یا شکمی

ن استراحت کن تا انومالی ببینم چطور میشه
اگه اومده بود پایین تر سرکلاژ کن

نه ولی استراحت داشته باش

نه عزیزم خوبه

نه عزیزم ولی استراحت کن زیر ۲۵معمولا سرکلاژ میشن

نه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان Baby👧🏻🎀 مامان Baby👧🏻🎀 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری