نه من سونو ۱۸ هفتم طول سرویکسم ۳۶ بود دکترم گفت خوبه
من همین الا ن از سونو اومدم ۳۷بود گفت خوبه
واژینال انجام دادی یا شکمی ؟
نه عزیزم
من ۳۳ هستم دکتر گفت خوبه
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایتها و سیسمونی فروشیهای خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترینها رو واسه تودلیهامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni
اگه دنبال لباس نوزادی هستی
هم مدل اقتصادی داریم با قیمت مناسب
هم مدل های صد در صد پنبه و با کیفیت بالا
با هر قیمتی تو کانالمون لباس نوزادی تا دوسال هست
کلی مامان گل هم تو کانالمون هستن و خرید کردن و رضایت داشتن
تو هم بیا پشیمون نمیشی 🙃🙂
ارسالمون هم فوری هست
ایدی کانال روبیکا
nini_heed44
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
نه خوبه ۳۶ بازم از دکتر بپرس
من ۱۸ هفته واسه انومالی رفتم ۳۶بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.