طول سرویکس ۳۶ در۱۹هفتگی کم نیست آیا؟

۷ پاسخ

نه من سونو ۱۸ هفتم طول سرویکسم ۳۶ بود دکترم گفت خوبه

من همین الا ن از سونو اومدم ۳۷بود گفت خوبه

واژینال انجام دادی یا شکمی ؟

نه عزیزم
من ۳۳ هستم دکتر گفت خوبه
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایت‌ها و سیسمونی فروشی‌های خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترین‌ها رو واسه تودلی‌هامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni

اگه دنبال لباس نوزادی هستی
هم مدل اقتصادی داریم با قیمت مناسب
هم مدل های صد در صد پنبه و با کیفیت بالا
با هر قیمتی تو کانالمون لباس نوزادی تا دوسال هست
کلی مامان گل هم تو کانالمون هستن و خرید کردن و رضایت داشتن
تو هم بیا پشیمون نمیشی 🙃🙂

ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

نه خوبه ۳۶ بازم از دکتر بپرس

من ۱۸ هفته واسه انومالی رفتم ۳۶بودم

سوال های مرتبط

مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نخود مامان نخود ۳ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان ملیکا مامان ملیکا ۸ ماهگی
مامان پناه🤱🩷 مامان پناه🤱🩷 ۹ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری