خانما طول سرویکس ۳۶ خوبه ؟

۶ پاسخ

ن خیلی خوبه ولی ۱۸ هفتگی گفتن ۳۳ الان ۴۳ گفتم دوباره برم مطمئن بشم

حواسم نبود کارای سنگین انجام دادم . یه جا رفتم گفته ۴۳ دوباره شنبه تکرار میکنم اگ کم باشه مجبورم سرکلاژ کنم🥲

بله عزیزم خوبه

عالی.

اره خوبه مال من ۳۳ اوکیه فقط ی شب درمیون شیاف استفاده میکنم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود ۳ ماهگی
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان ملیکا مامان ملیکا ۸ ماهگی
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسرها🩵 مامان گل پسرها🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری