شکمی بیشتره اصولا یا واژینال؟من هفته بیست شکمی ۳۷ بودم،الان دیگه نمیدونم چه جوری شده
نه عزیزم سرکلاژ نیازه
من ۳۰ بودم ،دکتر شیاف داد،اما استراحت مطلق نیستم،کارهامو خودم انجام میدادم
اره عزیزم ولی کار سنگین نکن
فعلا نرمال ولی احتیاط بایر بکنید
من آنومالی با سونو شکمی ۳۱ بودم دکترم گفت خوبه
من ۳۰ هستم بهم گفتن دو هفته استراحت مطلق و آمپول و شیاف تا باز اندازه بگیریم تصمیم بگیرند برا سرکلاژ☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.