سرویکس ۳۱ تو هفته ۲۱ خوبه؟

۷ پاسخ

شکمی بیشتره اصولا یا واژینال؟من هفته بیست شکمی ۳۷ بودم،الان دیگه نمیدونم چه جوری شده

نه عزیزم سرکلاژ نیازه

من ۳۰ بودم ،دکتر شیاف داد،اما استراحت مطلق نیستم،کارهامو خودم انجام میدادم

اره عزیزم ولی کار سنگین نکن

فعلا نرمال ولی احتیاط بایر بکنید

من آنومالی با سونو شکمی ۳۱ بودم دکترم گفت خوبه

من ۳۰ هستم بهم گفتن دو هفته استراحت مطلق و آمپول و شیاف تا باز اندازه بگیریم تصمیم بگیرند برا سرکلاژ☹️

سوال های مرتبط

مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی
مامان ِ هلنا👩🏻 مامان ِ هلنا👩🏻 ۴ ماهگی
مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریَن🩵🥹 مامان آریَن🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیستم بارداری
مامان ایدا 👧💓 مامان ایدا 👧💓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری