۷ پاسخ

منم ۳۵ بود عزیزم ۳۲ هفته

خوبه باید زیر ۲۹نباشه

برای من ۳۷.۸ بود.

عالیه

چطور چک کردی من از دکتر پرسیدم گفت سرویکس دیگه به کارمون نمیاد

دیگه اخرا مهم نیست ولی عالیه خوشبحالت
من الان ۲۸ شده😢

خوبه عالیه

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شازده مامان شازده هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه خانوم♥️ مامان فاطمه خانوم♥️ ۱۰ ماهگی
مامان دیاکو(پسته) مامان دیاکو(پسته) ۳ ماهگی
مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی