خانوما طول سرویکس ۳۰تو هفته من خوبه؟!

۴ پاسخ

گلم از منی ک همه راه ها رفتم ب تو نصیحت
طول سرویکس اصلا همیت نداره
دراصل چیزی ک اهمیت داره اندازش توی دوتا سونو هست
من سونو ان تی ۳۰ بود همه ترسوندنم
انومالی هم ۳۰ بود
الانم ۳۰ ثابته

اینکه ثابت بمونه خوبه حتی عدد ۲۹ هم باشه ثابت باشه خوبه

ولی یه خانمی طولش ۴۵ هست میرسه ب ۳۵ و این خطرناکه !

خوبه عزیزم
ولی استراحت کن بازم
جاروبرقی و پله و پیاده روی رو انجام نده
من تو ۱۸ هفته ۳۱ بود
الان رفتم سونوگرافی تو ۲۸ هفته ۳۲ بودم

پایین ترین حد ممکنه از این پایین تر بیاد خطرناکه

من بارداری اولم ۳۰بودم سرکلاچم کردن بازم ببینید دکترتون چی میگن

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسره نازم 💙🌱 مامان پسره نازم 💙🌱 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا ✨🩵 مامان ایلیا ✨🩵 ۷ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری