استراحت کن عزیزم اصلا از پله استفاده نکن
نزدیکی نداشته باش تا خودت ب هفته ۳۳ یا ۳۴ با همین طول سرویکس برسونی
من الان طول سرویکسم اومده 25 دکترم گفته احتمال زایمان زود رس😔😔
ن خوبه لب مرزی ولی هفتتم خوبه استراحت کن گلم
انومالی چند بودی عزیزم؟
من الان ۳۰ فعلا دو هفته باید استراحت مطلق باشم بعدش سونو بدم
استراحت مطلق باش تا ۳۰ هفته ک رد کردی بعدم خیییلی مراعات کن حتما دوباره سونو هم بده طول سرویکس و چک کن
بار سنگین بلند نکن بیشتر استراحت کن.من همچنان طول سرویکسم سیه
تا میتونی فقط استراحت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.