اره خوبه.چون هفته های پایین زیر ۳۰ باشه سرکلاژ میکنن الان که ۳۰ هفته ای و ۳۰ هم خوبه.من از ۱۸ هفته ۳۰ بودم یا ۳۱ یادم نیست.الان چهارشنبه رفتم گفت ۳۲
اره عزیزم
تازه بعد هفته ۳۴ ، ۲۵ به بالا ام باشه اوکی
اره.
خوبه فقط زیاد به خودت فشار نیار لب مرزه که تا آخر برسونی
والا من ک ۳۰ هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.