۷ پاسخ

باید مراقبت کنی عزیزم.من ۱۶هفته سرکلاژ شدم با طول ۲۲ الان ۲۹شدم

من سر بچه اولم از شش ماهگی طول سرویکسم امد رو 28که حرکت هاش را توی واژنم حس میکردم خیلی میترسیدم ولی شیاف روزی دوتا استفاده کردم و استراحتم بیشتر کردم شکر خدا مشکلی پیش نیامد

خوبه بنطرم

نه عزیزم زیر ۳۰استراحت کامل باش
شیافم بزن

تو انومالی چند بود؟

من تو ۱۸ هفته ۳۱ بودم شکمی دکتر گفت خوبه استراحتم نیاز نیس😐

نه اما خب سرکلاژ هم نمیتونی بکنی
باید مراقبت کنی ، استراحت کامل ، شیاف ، نزدیکی نداشته باشی ، پله نری

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو ۱ ماهگی
مامان شایلین 💖 مامان شایلین 💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد