۶ پاسخ

انشالله ک ببری چیزی نمیگه همچین خوب هست و بهترم میشه نگران نباش و راحت بخواب عزیزم

قربانت دکتر من ک اینجوری گفت چون میگه بچه داره هی بزرگ و بزرگ تر میشه برای همین دیگه با این سرویکس ب امید خدا اتفاقی نمیافه

ولی خوبه نگران نباش

خب همون ۳۱ میشه دیگه ولی هرچی هفته بالا تر بره دیگه دقیق شو نمیزنه ب عدد

اگه ۳۱ هس ک خوبه عالی دیگه هفته ۳۱ ب بعد میگه طول سرویکس مهم نیس

نفهمیدیم ۳۱, منظورته

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ✨🩵 مامان ایلیا ✨🩵 ۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان nini👶🩷🤰 مامان nini👶🩷🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌وپنجم بارداری