خانما چه شیر خشکی خیلی بچه رو تپل میکنه؟

۹ پاسخ

شیر خشک سوپرامیل برا وزن دهی عالیه

گروه مامانا بارداری دارم ایدی روبیکا پیام بده لینک بفرستم
Mmmm79m0

میگن شیرخشک تروویتال خوبه براوزن گیری

من هم اپتامیل میدم وزن دهیش خوب نیست

من اپتامیل میدم راضی ام

۷کیلو

عزیزم پسرت چندکیلوعه؟

الان چیی میدی

من تمام شیرخشک ها رو امتحان کردم رو پسر من نمیفته

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🤱🏻🎀 مامان لیانا 🤱🏻🎀 ۸ ماهگی
مامان غفران مامان غفران ۱ سالگی
مامان ایلار
 ❤ مامان ایلار ❤ ۸ ماهگی