۸ پاسخ

چند کیلویه پسر منم خیلی لاغره

دخترمن تروویتال میخوره وزن گرفته چون پپتی میخوره وزن نگرفته بود با ترویتال قاطیش میکنم

آپتامیل خارجی

من انواع شیرخشک دادم ب دخترم نان ک یبوست آورد براش ولی الان سوپرامیل میدم بهش‌ هیج وزن نگرفته خوراکش و شیر خوردنشم کمه

سوپرامیل

منم این مشکل داشتم دخترم وزنش کم بود بردمش دکتر براش شیرخشکش عوض کرد گیگوز اصلا وزن دهی نداره بعد دکتر براش نان ال اف نوشت تا سه ماه دیگه باید ببرمش ببینم وزن گرفته یانه

بستگی داره یکی میگ ببلاک یکی میگه اپتامیل. . نان . ولی ب بچه بستگی داره چی بسازه

بیومیل اطراف ما دادن خیلی تپل شدن ولی ژنتیکم مهمه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی