خانما تستم منفیه نه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

خرابه

میگم من باردارم حساسیت فصلی هم دارم آبریزش وعطسه دارم باید چکارکنم ک خوب بشم خیلی اذیتم

حالت تهوع هم داشتم ی بارم بانسبتتون آوردم بالا

یه قطره کافیه

تا 40روز ازش گذشت اونوقت رفتم پیش دکتر آزمایش گرفتم مثبت شد

واضح نیست عکستون

آره منفیه گلم ولی من تا ی ماه هرتستی دادم منفی بود حتی آزمایشم دادم منفی بود

چند روز بعد دوباره بزن بااین هاله ضعیف آزمایش هم بری بتات نشون نمی‌ده

ادرار زیاد ریختی پخش شده

تاره هيچي مشخص نيست
خودت ميبيني؟

احساس میکنم هاله داره از یه زاویه ی دیگه عکس بده

سوال های مرتبط

مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری
fatemeh🎀 fatemeh🎀 قصد بارداری
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری