خانما ۳ روز تاخیرم چرا تستم منفیه😔

تصویر
۴ پاسخ

من 8روز تاخیر دار

من ۸ ماه اقدام بودم ماهای اول حتی ۱۳ روز و ۸ روز تاخیر داشتم
باید صبر داشته باشی و به خدا توکل کنی که هرچی به صلاحته اتفاق بیوفته

یک حاله کمی داره یا من توهم زدم

شاید لقاح دیر صورت گرفته بازم پرید نشدی بزن یکی دیگه انشاالله که خیره

سوال های مرتبط

مامان مری🎀🍒 مامان مری🎀🍒 قصد بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
fatemeh🎀 fatemeh🎀 قصد بارداری