۶روز تاخیر بیبی بزنم؟؟؟

۱۴ پاسخ

نزن بعد 15 روز به بعد بزن بنظرم

من دقیقا با ۶ روز تاخیر زدمو درجا مثبت شد انشالله شمام مثبت شی

بزن ایشالا که مثبته

بزن دیگه من یه روز هم تاخیرداشته باشم میزنم ولی دریغ ازیه روز تاخیر

بله من سره بچم ۶روز بودم قرمز شد

وای اره بزن دیگه😂

اره بزن

اره بزن

اره بزن

اگه سابقه تاخیر نداشتی بزن

حتما بزن انشاالله مثبته

بله عزیزم صبح بزن

ازه بزن

ارع بزن

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سامیار ♥️ مامان سامیار ♥️ قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هشتم بارداری