دوروز تاخیر بیبی بزنم یا نه؟

۶ پاسخ

ببخشید علائمی هم دارین؟

اره بزن انشالله مثبتی من فردا۷روزتاخیرم میخوام تست بزنم غروب زدم منفی بوداحتمال داره صبح مثبت باشه

اره بزن عزیزم ایشالا مثبتی

آره بزن

انشالله خدا سوپرایزت کن🤗🌸

اره عزیزم فردا صبح بزن ایشالا که مثبته به امید خدا

سوال های مرتبط

منتظر فندق👶👶 منتظر فندق👶👶 قصد بارداری
قندون قندون قصد بارداری