منم 3روز تاخيرم ميترسم تست بزنم از بـس منفي ديدم
انشالله مثبتی عزیزم منم دوروز تاخیر انشالله جمعه تست میزنم
منم دوروزه تاخیردارم
برا من 5روز😁
منم😂😂 چون ماه قبل با۲۰روز تاخیر تست مثبت پریود شدم کیست داشتم الان دیگ تست نمیزنم دارو میخورم پریود بشم
بزن مشخص میشع
نترس.از ترس همیشه ادم بیشترین اسیبهارو میبینه..تست بزن و حتی برات مهم هم نباشه منفی شد.چون اخر دنیا که نیس.بالاخزه هرماه فقظ بیست درصد احتمال بارداری هست.یا هستی یا نیستی دیگه اخر دنیا نمیشه ک.بجاش این استرسی ک باهاته بدتره برات ..
بزن عزیزم انشالله مثبتی من ک تاحال نشده تاخیرداشته باشم چجورطاقت میاری😅😅
من امروز یه هفته مونده به پریودم تست زدم منفی شد فک کنم کلا منفیه چون اگه بارداری اتفاق افتاده بود حداقل هاله میداد 🥲
هنوز زوده بزار. چند روز بگذره بعد بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.