۱۰ پاسخ

منم 3روز تاخيرم ميترسم تست بزنم از بـس منفي ديدم

انشالله مثبتی عزیزم منم دوروز تاخیر انشالله جمعه تست میزنم

منم دوروزه تاخیردارم

برا من 5روز😁

منم😂😂 چون ماه قبل با۲۰روز تاخیر تست مثبت پریود شدم کیست داشتم الان دیگ تست نمیزنم دارو میخورم پریود بشم

بزن مشخص میشع

نترس.از ترس همیشه ادم بیشترین اسیبهارو میبینه..تست بزن و حتی برات مهم هم نباشه منفی شد.چون اخر دنیا که نیس.بالاخزه هرماه فقظ بیست درصد احتمال بارداری هست.یا هستی یا نیستی دیگه اخر دنیا نمیشه ک.بجاش این استرسی ک باهاته بدتره برات ..

بزن عزیزم انشالله مثبتی من ک تاحال نشده تاخیرداشته باشم چجورطاقت میاری😅😅

من امروز یه هفته مونده به پریودم تست زدم منفی شد فک کنم کلا منفیه چون اگه بارداری اتفاق افتاده بود حداقل هاله میداد 🥲

هنوز زوده بزار. چند روز بگذره بعد بزن

سوال های مرتبط

منتظر فندق👶👶 منتظر فندق👶👶 قصد بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری