خانمها 6روز تاخیر دارم بنظرتون بیبی چک بزنم ؟

۷ پاسخ

من دو هفته تاخیر بودم چندتا بیبی چک زدم منفی بود
سه چهار روز بعدش وقتی ۱۹ روز تاخیر شدم زدم مثبت شد

منفی بود

تصویر

انشالله
یه حمد و توحید و صلوات برات فرستادم ک انشالله مثبت بشه

اره دیگه بزن

اره بابا بزن

منم ۵ روز تاخیرم بزن اگه نشون داد منم بزنم فردا

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آینده♥️ مامان آینده♥️ قصد بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفتم بارداری