من چهار روز مونده بود پریودشم حس میکردم حامله ام تست زدم مثبت بود یک هفته بعدش رفتم آزمایش دادم مثبت بود انشاالله باجواب خوش بیای 🤲
اره نشون میده
منم دوروزتاخیرم ولی تخمک گذاریم خیلی دیر بود برا همین میگم بیشتر بگذره بعد بزنم
حداقل یک هفته باید بگذره که نتیجه قطعی باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.