۴ پاسخ

من چهار روز مونده بود پریودشم حس میکردم حامله ام تست زدم مثبت بود یک هفته بعدش رفتم آزمایش دادم مثبت بود انشاالله باجواب خوش بیای 🤲

اره نشون میده

منم دوروزتاخیرم ولی تخمک گذاریم خیلی دیر بود برا همین میگم بیشتر بگذره بعد بزنم

حداقل یک هفته باید بگذره که نتیجه قطعی باشه عزیزم

سوال های مرتبط

زری کوچولو🩷🫧 زری کوچولو🩷🫧 قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
مامان کایهان مامان کایهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری