۵ پاسخ

منم شیش روز مونده 😥

اصلأ قبل موعد نزن چون اگه یک درصد منفی بشه خیلی ناراحت میشی بزار قشنگ چند روز از تأخیرت بگذره بعد بزن

عجله نکن گلم تاخیر داشتیی بزن
زود بزنی منفی شه میزنه تو ذوقت

نکنه ماه اول اقدامته مثل ؟

من سه روز دیگه موعدمه

سوال های مرتبط