۸ پاسخ

نظر نمیخواد منفیه

من ۱۰روز تاخیر و کلی علام ولی بی بی منفی

منفی

بعد هفت روز تأخیر بزن

من ۳روزم ولی نمیخام دیگ بزنم

دوتاداشتم روزقبل موعد و موعدزدم منفی بود ...

زود زدی خواهرم ۷ روز شد دوباره بزن انشالله مثبته

منفی....

خودم متوجه ام ولی نمیخوام باور کنم😓

سوال های مرتبط

منتظر فندق👶👶 منتظر فندق👶👶 قصد بارداری
مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری
مامان فسقلی💎🪺 مامان فسقلی💎🪺 هفته هفتم بارداری
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
فاطمه فاطمه قصد بارداری