نظرتون راجب این بیبی چکا

تصویر
۲۰ پاسخ

هاله داره😍

۳ بار انطوری شد بی بی هام و پریود شدم😥🥺

نظرم مثبته

هاله داره مثبته من اصلا هالش معلوم نبود شما خیلی واضحه مبارکههه😍🥰

آره عزیزم هاله کمرنگ هم مثبته

مثبتی عزیزم مبارکت باشه

منفی 💔

تست مجددبزن انشاالله بارداری

با این بی بی چک من پریود شدم

تصویر

بیشتر شبیه خط تبخیر

ان شاالله مثبت هست.بازم صبرکن فعلا ازمایش نده.بذار فردا پس فردا یا ۱هفته بعدم بزن

باردار نباشی یک هفنه ام بگذره خط تی هاله نمیندازه
چن روز تاخیر داری زدی

مثبته عزیزم.مبارکت باشه

منم دیروز زدم همینطورشد بعد۷روز تاخیر کاشکی مثبت بشه

ربطی نداره شما ازمایش بده

مثبت ازمایش بتاتیتر بده

اگه همون لحظه حتی کمرنگ هم افتاده باشه مثبته اگه خشک شده و افتاده منفیه

چند روز از موعودت گذشته؟

اینم بد ۱ ساعت

تصویر

زود افتاد يانه؟

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
fₐₜₑₘₑₕ🎀 fₐₜₑₘₑₕ🎀 قصد بارداری
مامان کُنجد مامان کُنجد قصد بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مرضیه مرضیه قصد بارداری
مامان ماهلینم 💖💖 مامان ماهلینم 💖💖 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وچهارم بارداری