سه روز به موعد نظرتون راجب این بیبی چک چیه

تصویر
۱۴ پاسخ

سه خط داره یا من اشتباه میبینم🤒😂

خوشگلم برای شماهم سریع زد؟

ایشالله دامنه همه اونای که میخوان سبزبشه آمین🤲

میترسم بزنم بازمنفی بشه سپردم بخدادیگه هرچی خودش بخواد😞

وااای منم امروز۸روزوتموم کردم وهنوزپی نشدم سینه هام دردمیکنه فقط گاهیم فکرمیکنم پریودمیخوام بشم ولی نشدم

سلام خانماشبتون بخیر.این تست بایددوباره تکراربشه خطاداره

خطا داره
باید تکرار بشه

ولی بنظرم مثبته چون من ۱۳۰۰تا بیبی چک گرفتم منفی بود 😁ماهی که باردار بودم مثبت شد...ایشالا بارداری عزیزم

نه خط تی سر جاشه نه خط سی...خراب نیست؟!

بنظرم مثبته 😍

خراب نیست؟ 😳

منکع ۱۰ روز تاخیر دارم فردا میشه ۱۱ روز میترسم بی بی چک بزنم ‌منفی در بیاد

مثبته گلم مبارکت باشع دورت بگردم برای منم دعا کن

مثبته

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کُنجد مامان کُنجد قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
fₐₜₑₘₑₕ🎀 fₐₜₑₘₑₕ🎀 قصد بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری