سه روز به موعد و بیبی چک منفی 🥲

تصویر
۱۲ پاسخ

منم دو روز تاخیری دارم علائم داری

هنوز خیلی زوده عزیزم

عزیز خیلی زود زدی

زود میزنی خودتو افسرده میکنی بذار اگر تاخیر داشتی حداقل بزن

به نظرم بعد از چند ساعت نگاهش کن مال منم اینجور بود بعد از چند ساعت مثبت شد دکتر هم گفت باردارم

خیلی زود. زدی آخه

من سه روز مونده به پریودم هاله انداخت اما آزمایشم منفی شد ولی باردار بود نشون نمی‌داد بزار تاخیر داشته باشی بعد

زوده عزیزدلم

اگه بچه پسر باشه دیرتر مشخص میشه

باید حداقل ۴ روز از موعد پریودی بگذره

عزیزم باید بگذره

بزار سه روز بگذره از موعد

سوال های مرتبط

ماری🧸🤎 ماری🧸🤎 قصد بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان انسی مامان انسی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🌱☄️ مامان 🌱☄️ روزهای ابتدایی تولد