کسی هست آیودی گذاشته باشه؟درد داره؟مطمینه؟

۴ پاسخ

یکی از دوستای من با آیودی حامله شد😂

نمیدونم من ازروزی ک گذاشتم همش سرگیجه دارم

اونم روش مطمئنی نیست و ممکنه به بدنت نسازه چون دیدم که میگم ، بهترین روش که کمترین خطارو داره کاندومه

موقعی که دکتر داره واست میذاده یکم درد داره بعدش نه، فقط پریودیتو زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان A"R"DA مامان A"R"DA ۲ سالگی