دو روز دیگ موعدمه بیبی منفیه سفت سختی

تصویر
۶ پاسخ

تا از موعد نگذشته بی بی نزن

عزیزم من با سه روز تاخیر منفی شد دیگه بیخیال شدم شیش روز تاخیر دیدم نشدم بی بی زدم در جا مثبت شد صبر کن زود زدی

تو فقط استرسو دور کن از خودت
بی بی چکم بزار کنار

عزیزم بعد موعد بزن حداقل دو روز بگذره

زود نزدی ؟ صب کن بگذره

مارکش جیه

سوال های مرتبط

مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
pirashki pirashki قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هفتم بارداری