مامانا قطره آویفر خوشمزس؟

۱۰ پاسخ

خیلی خوشمزه هست ولی چون زینک واهن باهمه دوست نداشتم بدم حس میکردم جذبش کمتره

سمه سم

آدزوفر خوشمزه تر تا آویفر

مزه موزی پسر من اصلا دوست ندارع اولش همش اوق میزد تا عادت کنه ولی بی نهایت خوبه....قطره ی محشری

موزیه مثلا اولش خوبه بعدا مزه اهن میده

اره طعم ویفر موزی میده پسر من که خیلی دوسش داره از اول همینو بهش دادم

بدک نیست طعم موزیه

اره خیلی،بچه های من خیلی دوس دارن

اره مزه تافی میده

نه....

سوال های مرتبط

مامان نادیا و یاسین مامان نادیا و یاسین ۱ سالگی
مامان نازلی مامان نازلی ۳ ماهگی
مامان مهوا🌝🌛 مامان مهوا🌝🌛 ۱ سالگی