تو رو خدا تایپیک قبلی ج بدین خیلی برام مهمه

۲ پاسخ

من کراتین کردم ولی بعد حموم با باد سشوار شلاقی شد موهام

تا باد سشوار نخوره مواد فعال نمیشه که لخت بشه اگه بعد سشوارم خوب نبود موادش بد بوده پریود نبودی ؟ یا قرص تیرویید مصرف نمیکنی؟موهات دکلره نکردی تازگی؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان نیلا خانوم مامان نیلا خانوم ۱۱ ماهگی