میشه الان ناخوناشو بگیرممم؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

من برام فرق نداره همیشه هروقت یادم باشه میگیرم

من گرفتم
ولی میگن شب خوب نیست
علتش هم اینه که کلسیوم شب تو ریشه مو و سر ناخون ها قرار میگیره
ولی روز وقت نداشتم یک ساعت پیش گرفتم

نمی‌دونم میگن خوب نیس ولی من که ۱ساعت پیش ناخن‌های دخترمو گرفتم

نه عزیزم شب کلا ناخن نگیر

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی
مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان چیـپَّلُـوك🐨🤍 مامان چیـپَّلُـوك🐨🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۶ ماهگی