۱۰ پاسخ

منم ماه قبل اینجوربودم خیلی درد. داشتم البته لتروزول و امپول ازادسازی زده بودم

شیاف دیکلوفناک بزن

منم اینطوری بودم گفتم حتما باردارم چون سر دخترمم اول بازداری که متوجه شدم کمردرد داشتم ولی تست زدم منفی بود تا اینکه رفتم دکتر با سونو مشخص شد که تنبلی تخمدان دارم

من از چند روز قبل موعدم همین کمر درد شدید رو گرفتم دقیقا همون جایی که علامت زدی دلم میخواد گاهی از دردش گریه کنم😮‍💨
فعلا ۶ روز تاخیرم تا ببینم خدا برام چی رقم میزنه

دقیقا همینجا یه ذره بالاتر یکم به طرف چپ شدید درد داره

تصویر

وای من دقیقاً بدجور کمرم درد گرفت ک هیچوقت اینجوری نشده بودم که حتی به شوهرم گفتم فکرکنم حضرت ابالفضل زد به کمرم انقد ک بد درد میکرد و تا حالا اینجوری نشده بود
انشالله بارداری

منم اینجوریم گاهی کمر درد دارم گاهش زیر شکمم و‌تخمدانها شش روز مونده تا موعدم

علائم داری رعایت کن

فکر کنم این ماه باردار باشی

گلم من ۴ روز دیگ‌موعدمه ۹ دوز قبل اقدام داشم الان خیلی دل درد پریودی دارم تخمدان هام سوزن سوزن میشه درد میگیره گرفتگی دارم تو تخمدان هام ترشح هات دارم تا یکم راه میرم ترشح سفید دارم کمر درد دارم نفخ هم یکم دارم بنظرتون میتونه اعلائم بارداری باشه یان خیلی بی حالم بدنم بی حسع

سوال های مرتبط