دکتر برای اسهال بچم شربت سیتریزین داد چرا؟؟

۲ پاسخ

شاید اشتباه داده اخه سیتریزین برا ابریزش بینیه

شاید به چیزی حساسیت نشون داده اسهال شده سیتریزین هم واسه حساسیته

سوال های مرتبط