شربت ملین هست برای بزرگسالان
بعد سزارین به من دادن
معده و یبوست
برای یبوست ومعده
برای رفع یبوست اینا
بعد زایمان میدن ک دفع راحت داشته باشی
برا معده هست شکمت شل میکنه. ک بخیه هات توی فشار نباشن راحت بری دسشویی
یبوست
بعد سزارین خوبه بخوری
که یبوست نشی
ولی دکتر من نداده بود
اسید معده ترش کردن یبوست
هم یبوست هم سوزش معده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.