خانما این شربت برا چیه

تصویر
۹ پاسخ

شربت ملین هست برای بزرگسالان
بعد سزارین به من دادن

معده و یبوست

برای یبوست ومعده

برای رفع یبوست اینا
بعد زایمان میدن ک دفع راحت داشته باشی

برا معده هست شکمت شل میکنه. ک بخیه هات توی فشار نباشن راحت بری دسشویی

یبوست

بعد سزارین خوبه بخوری
که یبوست نشی
ولی دکتر من نداده بود

اسید معده ترش کردن یبوست

هم یبوست هم سوزش معده

سوال های مرتبط

مامان ارتمیس مامان ارتمیس ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان آریا 💙👶 مامان آریا 💙👶 ۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی