نظرتونه؟ ✨🎀

تصویر
۱۰ پاسخ

نه خیلی بلنده نوکش خیلی تیزه

بلنده خیلی🫠

خیلی تیزه و بلنده 🫠

ناخن کاشتی مشکل نداره؟؟

مونده به سلیقه ، به من باشه کلا خوشم نمیاد از رنگ و طرح ، چون خیلی زنونه هستش(از نظر من)
یه مدل پاستیلی ساده بزن هر چه دخترونه تر جذاب تر😍

مبارکه خیلی خوشگله

من می خوام این مدلی بزنم

تصویر

اره خیلی

تو چشم بدخواهات 😁

قشنگ شده

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

🍓✨️ 🍓✨️ قصد بارداری
مامان نیلا خانوم🥺🩷 مامان نیلا خانوم🥺🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامانِ توت‌فرنگی🍓🐣 مامانِ توت‌فرنگی🍓🐣 قصد بارداری