نه خیلی بلنده نوکش خیلی تیزه
بلنده خیلی🫠
خیلی تیزه و بلنده 🫠
ناخن کاشتی مشکل نداره؟؟
مونده به سلیقه ، به من باشه کلا خوشم نمیاد از رنگ و طرح ، چون خیلی زنونه هستش(از نظر من)
یه مدل پاستیلی ساده بزن هر چه دخترونه تر جذاب تر😍
مبارکه خیلی خوشگله
من می خوام این مدلی بزنم
اره خیلی
تو چشم بدخواهات 😁
قشنگ شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.