کره بادام زمینی میتونم به دخترم بدم؟؟

۶ پاسخ

بادوم زمینی خودش ارباب الرژی هاست کره شو نمیدونم ولی ریسک نکن خیلی زوده واسش

الان میگن زیر یک سال بدین بهتره‌ولی ده یازده ماهگی بده

من شنیدم بعد از ۸ ماه

نه!
خود بادوم زمینی جزو آلرژی زاهای قوی هستش توی آجیل ها
دیگه چه برسه کره اش!!!
بعد از ۱ سال مجازی بدی اونم با تست حساسیت ۵ روزه!

الرژی زا هست نده

میشه داد ولی به شدت آلرژی زاست،حتما تست حساسیت بگیر.قاطی فرنی،ماست یا یه پوره که بهش میخوره باید بکنی تا رقیق بشه بعد بدی

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۳ ماهگی